DESASTRE NATURAL
Dijous 9 de juliol a les 19 h
A càrrec d’El Sobrino del Diablo (veu i guitarra) (@el_sobrino_del_diablo) i Xavi García (percussió i veus) (@xavigarciamusic)
El Sobrino del Diablo i Xavi García presenten DESASTRE NATURAL, el quinzè disc oficial d’El Sobrino del Diablo.
Un show trilingüe (castellà, català, anglès) amb lletres i posada en escena divertides sobre un teixit musical molt variat: del folk al reggae passant pel rock, el funk i el blues.


